• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    فراخوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران اخبار
    فراخوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

    فراخوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد و علاقه‌مندان از ۱۲ خرداد می‌توانند در سایت جشنواره ثبت‌نام کنند.

    سینمانیوز:

    به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این جشنواره با هدف تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان جریانی مستقل و اندیشمند در سینمای کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، روزآمد کردن دانش و مهارت‌های سینمایی، تقویت چرخه اقتصادی فیلم کوتاه با ایجاد زمینه‌های بازاریابی داخلی و خارجی و تلاش برای گسترش و جذب مخاطبان فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

    سی وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ آبان‌ماه ۱۳۹۷ در دو بخش سینمای ایران و سینمای بین‌الملل برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا اول مردادماه ۱۳۹۷ فرصت دارند در سایت جشنواره ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند.

    نسخه کامل فراخوان سی و پنجمین دوره این جشنواره در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی:www.iycs.ir و وب‌سایت جشنواره به نشانی: www.tisff.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

    فراخوان سی‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران


    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    72 − 63 =

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد