• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    معرفی سریال های ویژه تلویزیون برای ماه رمضان 97 اخبار
    معرفی سریال های ویژه تلویزیون برای ماه رمضان 97

    شبکه های مختلف صدا و سیما از سال گذشته در تدارک ساخت ویژه برنامه های مناسبتی رمضان بوده اند

    سینمانیوز:

    به نقل از روابط عمومی سیما، مهمترین ویژه های رمضانی امسال متشکل از سریال ها، ویژه برنامه های افطار و سحر و جمع خوانی های قرآن کریم است که از حرم های شریف و اماکن متبرکه در شهر های مختلف کشور به طور زنده روی آنتن می رود.

    «سرّ دلبران» در شبکه یک سیما

    همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، مجموعه تلویزیونی «سرّ دلبران» از شبکه یک سیما پخش می شود. «سرّ دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و با بازی هنرمندانی چون برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، جعفر دهقان و کامران تفتی تولید شده است. اولین قسمت از این سریال پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۲۲:۱۵ پخش خواهد شد.

     

    شبکه دو سیما

    شبکه دو سیما نیز سریال «پدر» را برای ماه رمضان تدارک دیده است که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

    مراسم جزء خوانی قرآن کریم را نیز از حرم حضرت معصومه (س) ساعت ۱۱ تا ۱۲ روی آنتن می برد.

    شبکه سه سیما

    پخش مجموعه تلویزیونی «رهایم نکن» به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی از چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه در شبکه سه سیما آغاز خواهد شد. محمدمهدی عسگرپور این مجموعه را با یک موضوع خانوادگی در ۲۹ قسمت آماده می کند. این مجموعه هر شب ساعت ۲۰:۴۰ پخش می شود.

    فصل جدید برنامه تلویزیونی «ماه عسل» نیز از نخستین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت. نخستین قسمت از برنامه تلویزیونی «ماه عسل» پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت پخش می شود. احسان علیخانی امسال نیز برنامه خود را از ساعاتی پیش از اذان مغرب آغاز خواهد کرد.

     

     

     

     

    شبکه نسیم

    شبکه نسیم هم امسال با برنامه «خندوانه» در جشن رمضان مخاطبان را همراهی می کند که با اجرای رامبد جوان و با حضور عروسک جناب خان روی آنتن می رود.

    منبع

     

    معرفی سریال های ویژه تلویزیون برای ماه رمضان 97


    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    − 6 = 2

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد