• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    باران کوثری : به کسی رای می دهم که بتوانم راحت نقدش کنم اخبار
    باران کوثری : به کسی رای می دهم که بتوانم راحت نقدش کنم

    باران کوثری در گفتگویی متفاوت در مورد مسائل و حواشی سیاسی اخیر و رای اش به حسن روحانی صحبت کرد

    سینمانیوز :از این بدم می‌آید که چون به آقای روحانی رای دادم سکوت کنم و هیچ انتقادی از دولت او نکنم. اصلا من به کسی رأی می‌دهم که در دولت او بتوانم راحت نقد کنم و مطالباتم را پیگیری کنم. بعضی‌ها جواب کمکاری‌های دولت را از من یا بقیه‌ی چهره‌های معروفی که در انتخابات اعلام موضع کردند می‌خواهند. من هم یک شهروندم و مثل بقیه شهروندان حق دارم اعلام کنم که به چه کسی رأی می‌دهم. و این دلیل نمی‌شود من پاسخگوی عملکرد دولت باشم.اما به هر حال مطمئنم با انتخاب نامزد‌های دیگر شرایط بهتر نمی‌شد.

    در کشوری مثل ایران با اتفاقاتی که می‌افتد شما به عنوان یک آدم مشهور وظیفه داری که موضع بگیری. چون موضع نگرفتن گاهی در واقع نوعی موضع گرفتن است.

    یکی از دلایل بی‌انگیزگی بازیگران در سینمای ایران اینست که بازیگر ایرانی در چشم‌انداز کاری‌اش آیندۀ بین‌المللی روشنی نمی‌بیند و خود سینما هم فرصت تجربه‌های متنوع زیادی را به بازیگر نمی‌دهد. اینست که بعد از دو سه جایزه ممکن است هر بازیگری دلسرد شود. مسیری که منتقدها برای بازیگران در نوشته‌هاشان ترسیم می‌کنند هم عامل دیگری است در بی‌انگیزه شدن بازیگرها. انگار منتقدها مسیر کلیشه شدن را به بازیگرها نشان می‌دهند.

    باران کوثری : به کسی رای می دهم که بتوانم راحت نقدش کنم

    date_range ۲۰۱۷/۱۲/۱۵
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    99 − 91 =

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد