• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    انتقادات تند حمیدرضا آذرنگ از نیکی کریمی برای کم شدن نقشش در فیلم آذر اخبار
    انتقادات تند حمیدرضا آذرنگ از نیکی کریمی برای کم شدن نقشش در فیلم آذر

    حمیدرضا اذرنگ گفت : خودم را عضوی از خانواده فیلم «آذر» نمی‌دانم.

    سینمانیوز:حمیدرضا آذرنگ بازیگر فیلم «آذر» در گفتگو با سینما سینما گفت: خودم را عضوی از خانواده فیلم «آذر» نمی‌دانم. در این مدت به حدی اتفاقات ناخوشایند و چرک افتاده است، که خودم را متعلق به این فیلم نمی‌دانم. جالب است دوستان به گونه‌ای رفتار می‌کنند که این فیلم فقط متعلق به یک نفر بوده است و انگار هیچ کدام از ما در این فیلم حضور نداشته‌ایم.

    ?مردم نمی‌دانند که من به عنوان نقش اصلی در این فیلم حضور داشته‌ام.هیچ قانونی برای من بازیگر وجود ندارد که بگوید آقای آذرنگ اگر امروز حق تو را پایمال کردند به کجا و چه کسانی می توانی اعتراض کنی تا بتوانی حقت را بگیری. این خانم محترم چرا نمی‌رود برای خودش یک فیلم شخصی بسازد!به جای اینکه من تمام لحظات و تمرکزم درگیر فیلم باشد، دوستان به این فکر می‌کردند که من چقدر داخل فیلم باشم و حضورم تا چه حد تاثیرگذار باشد یا نباشد. اما امروز که با شما صحبت می‌کنم، به من توهین شده است.

    ?در کنار محمد حمزه‌ای سعی کردم تمام تلاشم را به خرج دهم تا اولین فیلم او اثری ماندگار و تاثیرگذار باشد. چرا حال محمد حمزه‌ای باید امروز بد باشد؟ «آذر» فرزند اول محمد حمزه‌ای است اما این بچه به نام و در اختیار شخص دیگری قرار گرفته است. فرزند یک انسان را به نام فرد دیگری ثبت کرده‌اند. این بچه به نام کسی ثبت شده که در تربیت این فرزند نقشی نداشته است. اگر هم داشته، با این بچه رفتار خوبی نکرده است.

    ?برای من دعوتنامه فرستادند که آقای آذرنگ به همراه خانواده تشریف بیاورید و فیلم را ببینید. مگر من مخاطب عام فیلم هستم که این گونه برخورد می‌کنید؟ من همکار شما هستم یا نه؟ من در این فیلم زحمت کشیده‌ام.

    ?با کوتاه کردن افراد که قد انسان‌ها بلند نمی‌شود این کارها دوامی ندارد. ما مردم باهوشی داریم. اکنون نباید محمد حمزه‌ای از من عذرخواهی کند. به خوبی به یاد دارم حمزه‌ای به خاطر فشارهایی که به او وارد می‌کردند، به حال سکته افتاده بود. او خودش یکی از حذف شده‌های فیلم است او چرا باید از من طلب بخشش کند؟ من واقعا خجالت می‌کشم. امروز با اعتبار من بازی شده است.

    انتقادات تند حمیدرضا آذرنگ از نیکی کریمی برای کم شدن نقشش در فیلم آذر

     

    date_range ۲۰۱۷/۱۲/۱۳
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 + = 18

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد