• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    پروانه ساخت فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی صادر شد اخبار
    پروانه ساخت فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی صادر شد

    سرانجام پروانه ساخت دومین فیلم بلند سینمایی سعید روستایی صادر شد

    سینمانیوز : در آخرین جلسه شورای صدور پروانه ساخت مجوز ساخت فیلمنامه‌های” طبیعت” به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی حمید نخعی در ژانر کودک،”سرخپوست” به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی، کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی در ژانر اجتماعی و “متری شیش و نیم” به تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان، کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی در ژانر اجتماعی صادر شد.

    سعید روستایی فیلمنامه متری شش و نیم را چند بار به شورای پروانه ساخت ارائه کرده بود اما براساس خبرهای شنیده شده شورای پروانه ساخت بدلیل تلخ بودن فیلم با آن موافقت نکرده بود و حتی اعلام شد تلخی فیلم از اثر قبلی رسوتایی به نام ابد و یک روز نیز بیشتر است. همچنین قرار بود که این فیلم با تهیه‌کنندگی پیمان معادی ساخته شود اما این مسئله نیز منتفی شد و سیدجمال ساداتیان جای وی را گرفت.

    حالا قرار است سعید روستایی فیلم متری شیش و نیم را با حضور سیدجمال ساداتیان در مقام تهیه‌کننده و به احتمال فراوان با حضور شهاب حسینی و پیمان معادی به عنوان بازیگر بسازد.

    پروانه ساخت فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی صادر شد

    منبع

    date_range ۲۰۱۷/۱۱/۲۹
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    − 3 = 1

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد