• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    وحید جلیلوند برنده جایزه بهترین کارگردانی بخش افق های جشنواره فیلم ونیز 2017 شد اخبار
    وحید جلیلوند برنده جایزه بهترین کارگردانی بخش افق های جشنواره فیلم ونیز 2017 شد

    جشنواره فیلم ونیز 2017 در بخش افق های جشنواره برای سینمای ایران پر بار بود و وحید جلیلوند بعد از نوید محمدزاده توانست برنده جایزه بهترین کارگردانی شود .

    سینمانیوز :

    وحید جلیلوند بعد از دریافت جایزه طی سخنانی گفت :  سلام می کنم به شما و همه مردم خوب نازنین  و دست همه آنها را می بوسم تشکر می کنم از هیات محترم داوران و تبریک می گویم به همه عوامل فیلم  زیرا  این هدیه ارزشمند متعلق به همه آنها است که شبها و روزها رنج و سختی کشیدند.

     وی ادامه داد :من به نمایندگی از همه عوامل  اجازه  میخواهم تا این جایزه را تقدیم کنم به یک نفر به علی جلیلیوند تهیه کننده فیلم که با مدیریت و صبوری و ارامش این فرجام نیک را برای فیلم رقم زد.

    کارگردان بدون تاریخ بدون امضاء ادامه داد : من از کشوری می آیم که مردمش اعتقاد دارند اگر برای دیگران دعا کنی خداوند پیش از آن به تو لبخند می زند و پاسخ لبخند تو را می دهد و از شما می خواهم که دعا کنید تا دچار غرور  نشوم و بدانم که سینما قرار است از من انسان بهتری بسازد پیش از آن که فیلمساز خوبی بسازد.


    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    88 + = 94

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد