• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    فیلم جدید اصغر فرهادی کلید خورد اخبار
    فیلم جدید اصغر فرهادی کلید خورد

    فیلم جدید اصغر فرهادی  (Everybody Knows)  که در اسپانیا قرار بود ساخته شود از روز گذشته طبق اعلام قبلی که 21 اگوست  بود کلید خورد

    سینمانیوز : در فیلم جدید اصغر فرهادی که با نام همه می‌دانند یا نام لاتین (Everybody Knows)   بازیگران نام اشنای هالیوود از جمله پنه لوپه کروز و خاویر باردم حضور دارند و فیلمبرداری طبق اعلام قبلی از روز گذشته یعنی 21 اگوست کلید خورد .

    در خلاصه داستان فیلم می‌خوانیم:«كارولینا براى دیدار با خانواده‌اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجديد دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.»

    خاویر باردم و پنه لوپه کروز بازیگران اسپانیایی و ریکاردو دارین بازیگر آرژانتینی، بازیگران اصلى هشتمین فیلم بلند فرهادی هستند.
    بازیگران مطرحی همچون ادوارد فرناندز، باربارا لنی، الویرا مینگز، ایما کوئستا، روژه کاسا مایور و رامون باره آ، فهرست بازیگران «همه می‌دانند» را کامل می‌کنند.

    آغاز فیلم برداری فیلم جدید اصغر فرهادی در اسپانیا

     

     

     


    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    + 44 = 54

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد