• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    گزارش پایانی کمیته‌ رفع توقیف فیلم‌ها اعلام شد اخبار
    گزارش پایانی کمیته‌ رفع توقیف فیلم‌ها اعلام شد

    گزارش نهایی کمیته رفع توقیف فیلم های ایرانی دو هفته قبل به وزارت ارشاد ارسال شده است .

    سینمانیوز :ابراهیم داروغه‌زاده  با اشاره به روند تشکیل کمیته رفع توقیف فیلم‌ها گفت: بعد از نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئیس سازمان سینمایی و تاکید محمدمهدی حیدریان (رئیس سازمان سینمایی)، کمیته‌ای با حضور نماینده‌ای از طرف خانه سینما، یکی از کار‌شناسان سینما و من به عنوان ۳ عضو ثابت تشکیل شد.

    وی ادامه داد: در صورت لزوم و در مواردی از کارگردان یا تهیه‌کننده نیز برای گفتگو دعوت می‌شود.

    داروغه‌زاده گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود در جلسات این کمیته حدود ۱۲ فیلم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و فیلم‌هایی همچون خانه پدری، آشغال‌های دوست داشتنی، عصبانی‌ نیستم، نازنین بهاره تینا، خانه دختر، پارادیس، صد سال به این سال‌ها و چند فیلم دیگر مورد بررسی قرار گرفتند.

    وی ادامه داد: وظیفه‌ای که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان سینمایی و به طبع به کمیته محول شده بود حتی زود‌تر از زمان مقرر انجام شده و جمع بندی نظرات در مصاحبه رسانه‌ای دو هفته قبل به سمع و نظر أهالی سینما رسیده است و از این هفته شورای پروانه نمایش بازبینی مجدد فیلم‌های مذکور را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

    منبع : ایلنا

    date_range ۲۰۱۷/۰۸/۰۶
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 + 2 =

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد