• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    فیلم شَنل پاییز اکران خواهد شد اخبار
    فیلم شَنل پاییز اکران خواهد شد

    فیلم شنل با بازی بارن کوثری برای پاییز در تدارک اکران است .

    سینمانیوز :حسین کندریدرباره فیلم سینمایی «شنل» توضیح داد: پروانه نمایش این اثر سینمایی به تازگی صادر شده است و برنامه ریزی برای اکران آن در حال انجام است.

    این اثر سینمایی در صورت امکان و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، اواخر تابستان و اوایل پاییز توسط شرکت پخش نسیم صبا اکران می شود.

    کندری درباره جدیدترین فعالیت های خود در حوزه سینما گفت: در حال حاضر ۳ فیلمنامه سینمایی را در دست دارم که نگارش آخرین فیلمنامه به زودی به پایان می رسد. این ۳ فیلمنامه فضاهای مختلفی دارد که نمی توان با هم مقایسه کرد. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از این آثار را جلوی دوربین می برم.
    کارگردان فیلم «اینجا کسی نمی میرد» بیان کرد: فکر می کنم طی ۲ هفته آینده با توجه به بررسی شرایط تولید، مشخص شود که کدام یک از این فیلمنامه ها را جلوی دوربین می برد.
    فیلمنامه «شنل» نوشته حمیدرضا بابابیگی تراژدی تنهایی انسان ها است که در بستر شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می شود، در خلاصه داستان فیلم آمده: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

    تاریخ اکران فیلم شنل

    date_range ۲۰۱۷/۰۷/۱۷
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    54 − = 48

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد