• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    علی مصفا به فیلم “درساژ” پیوست + فراوان جذب بازیگر فیلم اخبار
    علی مصفا به فیلم “درساژ” پیوست + فراوان جذب بازیگر فیلم

    فیلم درساژ نخستین تجربه بلند پویا بادکوبه در مرحله پیش تولید است و علی مصفا به عنوان بازیگر به گروه پیوست.

    سینمانیوز :پیش تولید این فیلم که اولین کار بلند سینمایی بادکوبه است، مدتی است آغاز شده و همچنین مراحل انتخاب دیگر بازیگران «درساژ» ادامه دارد.

    «درساژ» که فیلمنامه آن توسط حامد رجبی به نگارش در آمده، داستان زندگی دختری 16ساله است که در دوراهی ایستاده است. با برنامهریزی‌های انجام شده این فیلم اواسط تابستان امسال کلید میخورد.

    تا کنون حضور اشکان اشکانی مدیر فیلمبرداری، کیوان مقدم طراح صحنه، وحید مقدسی مدیر صدابرداری، مهدی پور موسی مجری طرح و مهدی بدرلو مدیر تولید «درساژ» قطعی شده است.

    همچنین گروه سازنده «درساژ» برای انتخاب شخصیتهای نوجوان فیلم که از کاراکترهای اصلی هستند تصمیم دارد، چهره‌های جدیدی را انتخاب کنند و پیش از این فراخوانی را در این ارتباط منتشر کردهاند.

    علاقمندان دختر و پسر در رنج سنی 16 تا 18 سال می توانند با ارائه یک ویدئو 2 دقیقه‌ای از معرفی خود، شرایط زندگی و علاقه‌هایشان و ارسال آن به شماره 09028485414 در تلگرام تا پایان تیر ماه در این فراخوان شرکت کنند.

     

    date_range ۲۰۱۷/۰۷/۱۰
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 + = 9

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد