• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    فیلم شَنل برای برای اکران یک دقیقه بیشتر می شود اخبار
    فیلم شَنل برای برای اکران یک دقیقه بیشتر می شود

    کارگردان فیلم سینمایی «شنل» با اشاره به اینکه زمان اکران عمومی فیلم یک دقیقه اضافه شده است، اعلام کرد نگارش یک فیلمنامه طنز را آغاز کرده است.

    سینمانیوز :حسین کندری کارگردان فیلم سینمایی «شنل» در گفتگویی با اشاره به اینکه امیدوار است تا پایان سال ۹۵ پروانه نمایش این اثر سینمایی صادر شود، گفت: از زمان اکران فیلم خبر ندارم و فقط می دانم که تهیه کننده در حال مذاکره با یک پخش کننده است تا بعد از بستن قرارداد پخش بتوانیم برنامه ریزی مناسب برای اکران آن داشته باشیم.

    وی ادامه داد: نسخه ای که برای اکران عمومی این پروژه سینمایی در نظر گرفته شده یک دقیقه نسبت به نسخه جشنواره ای آن طولانی تر است.

    به گفته وی، «شنل» برای حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر هیچ فرمی پر نکرده است.

    کارگردان فیلم «اینجا کسی نمی میرد» توضیح داد:  فکر می کنم بهترین زمان برای اکران «شنل» ماه مبارک رمضان است، چراکه در این نوبت اکران های نیمه شب داریم و با توجه به اینکه «شنل» یک ریتم بسیار تند دارد و مخاطب خود را همراه می کند، می تواند فیلم موفقی در اکران ماه مبارک رمضان داشته باشد.

    کندری در پایان گفت: در حال حاضر سه طرح مختلف دارم که مشغول نگارش آنها هستم که هر سه طرح در فضای طنز قرار دارد. البته احتمال اینکه ساخت یکی از این فیلم ها را خودم برعهده نگیرم بسیار زیاد است زیرا به زعم خودم پروژه خاصی است که برای ساخت آن یک کارگردان خاص را مورد نظر دارم.

    باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدی حسینی نیا، رضا احمدی با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا، بابک انصاری و بازیگر خردسال آیسان حداد ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

    تاریخ اکران فیلم شنل

    فیلمنامه «شنل» نوشته حمیدرضا بابابیگی تراژدی تنهایی انسان ها است که در بستر شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می شود، در خلاصه داستان فیلم آمده است: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟

    منبع : مهر

    date_range ۲۰۱۷/۰۳/۱۰
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    88 + = 92

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد