• مرجع اخبار سینمای ایران اخبار هالیوود ، آمار فروش فیلم

  • جدول فروش فیلم های ایرانی

  • تبلیغات

    پوستر جشنواره تئاتر 35 فجر رونمایی شد ، باز هم کپی !!! اخبار
    پوستر جشنواره تئاتر 35 فجر رونمایی شد ، باز هم کپی !!!

    از پوستر جشنواره 35 تئاتر فجر رونمایی شد اما باگذشت چند ساعت در شبکه های مجازی و سایت ها مشخص شده که این پوستر هم کپی از پوستر جشنواره های خارجی است !!!

    سینمانیوز، پوسترهای طراحی‌شده برای جشنواره‌های فجر در رشته‌های مختلف از فیلم و تئاتر گرفته تا هنرهای تجسمی و موسیقی همیشه واکنش‌های زیادی را به همراه داشته‌اند. این پوسترها در بیشتر موارد به‌دلیل طراحی ضعیف و استفاده نکردن از امکانات رشته گرافیک برای به سرانجام رساندن طرح نهایی، گویا نبودن پوستر، نامفهوم بودن آن و همچنین بی‌ارتباط بودن با هدف جشنواره همیشه مورد انتقاد هنرمندان و کارشناسان هنری بوده‌اند.

    گاهی این انتقادها و واکنش‌ها به حدی بوده که مسؤولان جشنواره مجبور شده‌اند پوستر طراحی‌شده را کنار بگذارند و سفارش دیگری به هنرمند بدهند. این موضوع نشان می‌دهد که پوسترها هنوز هم به‌عنوان ویترین بیرونی یک رویداد یا محصول مورد توجه مخاطبان هستند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت.

    جشنواره‌های فجر، مهم‌ترین جشنواره‌های هنری در رشته‌های مختلف هستند و بزرگترین گردهمایی هنرمندان در این رویدادها اتفاق می‌افتد. به همین دلیل، پوسترهای طراحی‌شده برای آن‌ها بیش از سایر جشنواره‌ها و رویدادهای هنری مورد توجه قرار می‌گیرد.

    چند روز پیش، پوستر سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر فجر رونمایی شد. پوستری که با توضیحات طراحش حاصل کار یک تیم است و در آن از المان‌های مختلفی برای رساندن مفهوم تئاتر استفاده شده است. مهم‌ترین ویژگی این اثر، قسمتی از طراحی آن است که مانند یک نقاب هر کسی می‌تواند پشت آن قرار بگیرد. همین ویژگی باعث شد این پوستر در فضای مجازی دستمایه شوخی و طنز هم قرار بگیرد و شخصیت‌های انیمیشنی معروف پشت پوستر جشنواره تئاتر فجر قرار بگیرند!

    همان گونه که در عکس و تصویر زیر ملاحظه می کنید پوستر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر از یک نسخه غربی کپی پرداری شده,

    البته یک میزان تغییرات روی پوستر کار شده اما ظاهرا به اندازه کافی عدم در یک نگاه ساختار هر دو پوستر یک نوع جلوه می کند .

    این پوستر اصلی

     پوستر کپی جشنواره جهانی فیلم فجر ,  پوستر کپی جشنواره فجر ,  کپی بودن پوستر فیلم فجر , جشنواره فیلم فجر

    این هم پوستر جشنواره امسال

    date_range ۲۰۱۷/۰۱/۰۷
    person_pin سردبیر
    question_answer بدون دیدگاه

    دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    46 + = 55

    محبوب ترین ها

    تمامی مطالب و پوسته سایت محفوظ بوده و متعلق به سایت سینما نیوز میباشد پس هر گونی کپی برداری از عنوانین ذکر شده پیگرد قانونی دارد